niedziela, 1 lipca 2012

Pika is the name

Kawajowa mnie zmusiła ;) Że coś tam o etykiecie, że nie można tak do ludzi bez słowa przedstawienia. Niech będzie. Kawajowej z zasady odmawiać nie umiem.
[źródło: http://fieldpriest.files.wordpress.com/2009/03/why-god-why1.jpg?w=497]
...Moje życie byłoby o tyle łatwiejsze... W każdym razie - efektem tego psychologicznego szantażu, dokonanego niemoralnymi środkami, przy użyciu pomarańczowego suwenira (POMARAŃCZOWEGO!!!) i Miszy, jest ten oto wpis ;)
(tak naprawdę, to wynikało tylko z mojej nieśmiałości, ale ciii)

Gdzieś tam wcześniej Kawajowa pisała, że w temacie animkowo-mangowo-dramowym siedzę od zawsze. To akurat prawda :D
Nie będę przeliczać na lata, bo czuję się stara ;) ale pamiętam czasy Tajemniczych Złotych Miast, Czarodziejki z Księżyca i Kapitana Tsubasy. W związku z tym żywię dozgonną miłość do Xellosa ze Slayersów, wśród znajomych zdarza mi się wywoływać reakcję pt. "ja nie znam tej pani" po przypadkowym Ka-Me-Ha-Me-Ha rzuconym na ulicy, a pod prysznicem wyję "Redeeeeeemptiooooooon" Gackta. Takie życie.
Nie jestem otaku (gdyby ktoś pytał). Nie jestem, prawda, Kawajowa?
[źródło: http://myspace.roflposters.com/images/rofl/myspace/1233928800466.jpg.[roflposters.com].myspace.jpg]
Niestety... Test przechodzę.

O czym to ja... A tak, dramy! Dramy są moją obecną miłością. Dlatego moje główne zajęcia, to oglądanie aktoro-idoli i teledysków z aktoro-idolami, i programów z aktoro-idolami, i ślinienie się do tych aktoro-idolów, ichnich teledysków i programów z nimi. I z tych wszystkich miłości wykiełkowała zgoda na współtworzenie tego bloga.
Tak więc - oto jestem.
Pika is the name.

A! I lubię kolor pomarańczowy.
I jeść.

I obiecuję, że nowa oprawa graficzna bloga wkrótce się wreszcie pojawi :)

Tak więc - CZEŚĆ WSZYSTKIM :D Please, take care of me <bows>

--------------------------------------------------------- UWAGA, żadne w powyższych treści nie mają na celu obrażać artystów zaangażowanych w produkcję danego dzieła. Lubimy i szanujemy kulturę dalekowschodnią oraz doceniamy jej wytwory. Mamy jednak prawo do subiektywnej opinii na temat określonych rzeczy i korzystamy z niego. Dzielimy się naszymi opiniami w celach czysto rozrywkowych i mamy nadzieję, że również podejdziecie do nich z humorem.

5 komentarzy:

  1. You make it sound so bad (soooo naaasty :P)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie jakbym czytała o sobie XD
    Poczułam się staro XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuj się! Będziemy wiecznie młode! Dzięki farbom do włosów i kremom BB XD

      Usuń
  3. Pika Pika? :D PIKAAA!
    Witaj :D

    OdpowiedzUsuń