poniedziałek, 2 lipca 2012

K-PoP Zapowiedzi na LIPIEC

Wybaczcie że tak bez tekstu ale głowa mi pęka więc dodam tylko co ciekawsze zapowiedzi nowych MV i spadam spać! :) obiecuję się poprawić jutro (i ten post też :P)
I'm loving this (the beegees vibe!)
OMG Super Junior!  Nice!! ( W tym tygodniu ma wyjść ich 6 album - cieszmy się i radujmy!)
Wydaje mi się, że będzie niezły XD Dostałam też cynka od Iki z kawaiigal.fora.pl o nowym singlu CNBlue (co prawda z tego co widzę to w sprzedaży w sierpniu ale popaczeć można )
I zapomniałam na śmierć o 2NE1! Jak?!
Moim zdaniem MV może być baaardzo, baaardzo fajowskie :)  Pewnie dodam tu jeszcze kilka rzeczy jak coś zauważę a w połowie miesiąca wydziabię jeszcze jedne zapowiedzi bo niestety trudno mi na razie przewidzieć kiedy pojawią się zapowiedzi (looool!!)


Czekacie na coś?
Dobranoc! :)

---------------------------------------------------------
UWAGA, żadne w powyższych treści nie mają na celu obrażać artystów zaangażowanych w produkcję danego dzieła. Lubimy i szanujemy kulturę dalekowschodnią oraz doceniamy jej wytwory. Mamy jednak prawo do subiektywnej opinii na temat określonych rzeczy i korzystamy z niego. Dzielimy się naszymi opiniami w celach czysto rozrywkowych i mamy nadzieję, że również podejdziecie do nich z humorem.

2 komentarze:

  1. Niestety tym razem nawet SuJu nie mają nic ciekawego do zaoferowania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam zdjęcia SJ do tego nowego albumu nie wiedziałam jak zareagowac. Po 5. albumie myślałam, że jest źle. Ale proszę - SM jak zawsze potrafi zaskakiwac. Cały czas mówię o sesji, nie MV. Chociaż obawiam się, że jak to SM - pokaże ciekawy teaser i na tym się skończy.
    Takie moje subiektywne zdanie.

    OdpowiedzUsuń