sobota, 21 lipca 2012

K-PoP: Nowości 14.07 - 21.07 [+Zapowiedzi]

Kolejny tydzień minął więc czas na nowości! Ten tydzień nie był tak emocjonujący jak poprzedni ale cóż, liczę na to, że niedługo wyjdzie w końcu "Let me explode" i umrę z powodu odpływu krwi do palca wskazującego w trakcie klikania "replay".  Tym razem ponieważ ostatnio nie udało mi się walnąć posta o zapowiedziach osobno, to postaram się napisać o najciekawszych pod postem. Tymczasem lecim z tym koksem, bo dzisiaj będzie wrednie :P


1. Moim nr 1 w tym tygodniu jest... no hello? PSY oczywiście :)

http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0&feature=related
Teledysk jest absolutnie "mindblowing" a sama piosenka swędzi mózg strasznie. Uważam, że jest całkiem niezła choć nie wprowadziłam jej jeszcze na swoją playlistę... właśnie, dlaczego? Musze to zaraz zrobić :)
Oppan Gangnam Style! Czysty geniusz...

2. Brown eyed girls i "One summer night"
I piosenka i teledysk są naprawdę słodkie. I don't like it very much :P Teledysk mi się podoba ale nie do końca rozumiem zakończenie. Czy to chodzi o to, że to była historia tej jej koleżanki czy też to była... historia pomiędzy nimi obiema... To by było dla mnie dużym zaskoczeniem O_o  I jeszcze co do teledysku: dlaczego ona ciągle łazi w butach które jej robią bubu? Nie grzeszy inteligencją ta dziewczyna. Sama piosenka nie w moim stylu i raczej nie będę do niej wracać. Czekam na inne nowości dziewczyn z BEG.

3. Dalej mamy B.A.P. i zero litości dla słuchacza. 
"No mercy" na pewno nie wejdzie na moją playlistę. Teledysk jak zwykle przedstawia chłopaków zamkniętych w dziwnym pomieszczeniu plus jakieś z tyłka ujęcia sprzętu grającego. Ale to nie o teledysk mi chodzi a o piosenkę, w której podoba mi się (choć to mocne słowo) tylko refren.Wybaczcie fani B.A.P. - tak wyszło :P

4. Mylicie, że narzekam na B.A.P? To nie koniec :) Jest jeszcze nowy żeński band: Glam.
Oto ich oficjalny debiutowy singiel. Pierwsze 20 sekund sobie myślę - może być fajne ale niestety im dalej tym gorzej. Teledysk nie jest zły... trochę się tam dzieje ale nic co by mnie jakoś super urzekło. Plan wygląda jak ten użyty przy "hot summer" XD  Piosenka to nic nowego. Ugh to po prostu jest bardzo nie w moim guście i bardzo mi się nie podoba. Szkoda - może inne ich piosenki mi bardziej przypadną do gustu.

5. I kiedy wydaje się, że nie mogłabym napisać nic gorszego... pojawia się C-Clown
Takiego niedopasowania muzyki do teledysku dawno nie widziałam. Zaczyna się i Maniac myśli - "uuuu jest git! zaraz będzie pierd*lniecie!". A tu  45 sekunda wyprowadza mnie z błędu i wprowadza w świat disco-polo. Gdybym zobaczyła ten sam teledysk z piosenką z jajami na pewno by mi się podobało a tak... mam ochotę zwinąć gazetę i pieprznąć ich po głowach z poważną miną, powtarzając "NIE! NIE WOLNO!" (muszę sobie zrobić takiego gifa bo coś czuje, że może mi się przydać przy debiutach :P).
Tak więc totalna porażka i brak dopasowania teledysku do tej potworności zwanej piosenką. Przynajmniej im nazwa zespołu do tej piosenki pasuje :P

I tak docieramy do miejsca w którym nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Jeśli  wy przypominacie sobie o jakiejś nowości z tego tygodnia - chętnie dopiszę do listy a tymczasem lećmy do zapowiedzi:

1. Absolutnym hitem z zapowiedzi są dla mnie EvoL (nie pytajcie jak długo się śmiałam z tej nazwy)

"Let mi explode" wyzwala we mnie podobne uczucia co zapowiedź "Electric Shock" z f(x). Tak jak nie mogłam się doczekać shocka tak teraz będę czekać na explode :) Pika z kolei uważa tę piosenkę za okropną i powodującą napady padaczkowe... A wy? Macie jakieś wrażenia?
Wyszła też zapowiedź "Magnet" EvoL:

"Magnet" podoba mi się mniej ale nadal jestem na tak.

2. Batoost i "Midnight sun"

http://www.youtube.com/watch?v=BXTFB0PMdyE&feature=plcp
Z oceną poczekam na piosenkę. Mam dość ambiwalentne odczucia na razie.  (Jeśli dobrze widzę to "Midnight Sun" wyszło dosłownie 10 min temu).

3. Jest też BoA i "Only one"
Może być fajnie, może być nie fajnie. Ja tak średnio lubię takie balladowe coś w wykonaniu kobit więc na razie nie nastawiam się zbyt optymistycznie.

4. No tak, jak zwykle o czymś zapomniałam -  tym razem Infinite  "She's back"
Co myślę o teaserze? Na razie nie wiele ale to co słyszę niestety nie jest w moim guście... może zmienię zdanie jak wyjdzie piosenka :)

Więcej grzechów nie pamiętam - idę męczyć teaser "Let me explode" :)
Zobaczymy - może następny tydzień będzie ciekawszy :)

---------------------------------------------------------
UWAGA, żadne w powyższych treści nie mają na celu obrażać artystów zaangażowanych w produkcję danego dzieła. Lubimy i szanujemy kulturę dalekowschodnią oraz doceniamy jej wytwory. Mamy jednak prawo do subiektywnej opinii na temat określonych rzeczy i korzystamy z niego. Dzielimy się naszymi opiniami w celach czysto rozrywkowych i mamy nadzieję, że również podejdziecie do nich z humorem.

3 komentarze:

  1. Rozumiem cię z tym czekaniem, ja tak miałam przy "I Love You" 2NE1 ^^
    Co do piosenek to żadna mnie jakoś nie urzekła, ale ja tak zawsze mam z k-popem. Muszę przesłuchać kilka razy i przetrawić, zanim mi się spodoba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A propo 'pierdo*nięcie teledyskiem'... Widziałaś debiutanckie MV TAHITI?? Dziewczyny ubrane jak bad girls. Myślę sobie - będzie debiut z przytupem. A one zaczynają śpiewać słodkim głosikiem o zakupach... Wae... No pytam się WAE?! I dołączam ten MV do listy *WTF?! O.o*

    A taneczną wersję MVki BoA bardzo polubiłam. :) Zresztą samą przyjemność sprawia mi tylko tańcząca BoA, bo dziewczyna ma niesamowite ruchy.

    No PSY... :D Chyba tylko na niego było warto czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i szczerze mówiąc nie podoba mi się zenzen. Miałam podobne odczucia i nawet pisałam o tym do Piki - że piosenka jest jakby okropna :P Teledysk mnie zaciekawił pewnym jednym szczegółem, o którym pewnie napiszę w następnych nowościach, bo tam planuje dziewczyny z Tahiti wcisnąć.

      Na PSY zdecydowanie warto było czekać! XD

      Usuń